פרטים עלי

בת שלמה, מועצה אזורית חוף הכרמל, Israel
טלפון : 050-5537230 טלפקס: 04-6390809 שעות פתיחה: ראשון-שבת 08:00-20:00 כתובת: מושבה בת שלמה הישנה, בית רביעי מימין, מתמחים בייצור גבינות איכותיות ויחודיות מחלב עיזים כבשים ובקר, שימור הערך ההיסטורי של מושבת בת שלמה, מוזיאון בת שלמה - חוף הכרמל.

יום שלישי, 22 במאי 2012

ארוחה ותערוכה באווירה חגיגית ומיוחדת במרכז המבקרים בת שלמה


אצלנו במשק שוורצמן מרגישים את ההתרגשות לקראת בואו של החג.
אחד מסמליו המובהקים של חג השבועות: מסורת אכילת ארוחות חלביות המבוססות על טהרת מוצרי החלב.

במסעדת הגבינות של המשק נגיש בחג ארוחת גבינות מפנקת וחגיגית לכבוד שבועות 2012 .
הגבינות המשובחות יצאו זה עתה ממרתף היישון שלנו לאחר תהליך הבחלה של למעלה משנה. גבינות עזים בשלות במרקם מדהים בעלות ארומה וטעם הייחודיים לתוצרת משק שוורצמן.
בין גבינות הבוטיק שלנו ניתן למצוא סוגים ומינים מגוונים של גבינות,בטעמים מעודנים למתחילים,למבינים ולסקרניים המתונים. ישנן גבינות חריפות בטעמים - למנוסים ולמתחילים ולאוהבי אתגרים.

בנוסף ניתן ליהנות אצלנו מהפסקת קפה אורגני, קפה "קרמה" של חברת "אמיגו" (חברת בוטיק לייבוא קפה), הקפה מורכב מתערובת פולי קפה משובחים דבר המעניק לו טעם חזק ומעודן של קפה רק ללא המרירות.
במיצוי הקפה במכונת קפה מקצועית מתקבל משקה חם וארומאטי אשר עליו יוצקים חלב טרי באיכות גבוה (של בקר או כבשים) מתוצרת המשק... שילוב זה יוצר תערובת של טעמים והפסקת קפה - בלתי נשכחת .

חצר המשק שלנו תמיד פתוחה ומזמינה  - ניתן לשבת בחצר ולספוג את האווירה שיש למקום להציע, בחצר מייצגים, תמונות וכלים רבים , אוספים של פריטים השמורים במקום מאז תקופת הקמת הישוב "בת שלמה" לפני כ 120 שנים. פריטים אלו מתעדים תקופה, היסטוריה של מדינה, היסטוריה של משפחה ואת מסורת ורזי הכנת הגבינות העוברת במשפחת שוורצמן מזה ארבעה דורות, ארבעה דורות של יצרני גבינה.


קישורים:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה